Datajäveln e död!

Sitter hos bästa Carro eftersom att våran data har lagt av O:
Sommarjobbet började idag, de sög :P

Min farmor har dött åxå, RIP<3

Vi gjorde inte mkt, men de e nödvändigt att vara där eftersom att jag e helt pank S:
Ska snart köpa longboarden åxå men eftersom att de inte finns pengar så må den vänta (igen)..
Aja de possitiva e att min mobil funkar så smsandet e i full gång :D
Jag har sökt Teknink på Wargen till sommaren , hoppas jag kmr in åxå (;
Tack klassen för 4 bästa år åxå! :D
Hehe aja inte mkt att säga idag, får börja me fjortis filmblogg snart, Heeeeeeeej bloggen, jag har inte mkt att säga idag mene... a de här har jag på mig idag :P
Tessi<3mobilen (:

Herå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0