Vem vann?

Hello!
Av tävlingen så fick Glass 2 röster (HAHAHAHA) och fruktsallad fick 4 och 5 om jag åxå röstar (;
Ägd Nichole, jag vann! :D (Y)
Nu sitter jag å kollar på The big bang theory och jag e typ kär i Sheldon <3
Världens nörd!
Ajaj jag ska kolla mer på de nu, och om 11 dagar tar jag bort gipset!!!! :D
Hoppas Micke får tag på killen me longboarden snart så jag kan köpa den så jag kan åka direkt när jag kmr hem från sjukhuset XD
Jag har åxå laddat hem nån läskig film men jag vet inte om jag vågar se den själv :P
Nu ska jag se mer the big bang theory!
Sheldon e han längst ut (;



Peace out!


Kommentarer
Postat av: Isolina

Tusen tack!



Vad hittar du på då? :)

2009-07-26 @ 11:40:10
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0