Sjuk på köpet...

Hello -.-
Idag e jag lite sur för igår kunde jag inte somna försen halv 5-5 och sov till typ 2 idag..
Så när jag vaknade så kände jag att jag typ e sjuk nu åxå, de ända som saknas för att förstöra HELA sommaren e typ att min data pajjar (peppar peppar ta i trä)!
När jag skulle fixa ngt att äta åxå så fick jag känslan av att jag va tvungen att spy och blev jätte yr så jag bara släppte allt och "hoppade" till sängen och la mig en stund och sen gick jag och bada några timmar.
Så nu ska jag fixa lite frukost om jag orkar...
Mitt rum behöver städas åxå men de e inte så lätt me gips eftersom att jag inte får sätta ner min fot i golvet änns O:
Jag glömde typ att säga att när jag va på sjukhuset och bytte gips så sa doktorn att min fot inte änns hade läkt lite, de va exakt som för 2 veckor sen S:
Aja jag hoppas de har läkt tills jagt ska ta av de (:
Jag vill bada i sjön nu åxå O:

Nu måste jag någ fixa ngt att käka annars dör jag, äta bör man annars dör man..men äter gör man ändå dör man..
Peace out hombre (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0