Operation -.-

Hola (:
Kom nyss hem från sjukhuset och så här gick de..
Först fick vi gå och ta bort gipset och så fick jag nytt som sitter as slim så jag kan inte röra foten O:
Sen fick jag åka hiss ner och ta nya bilder på foten, sen kom vi upp igen (Vi va på ortoped grummset) och så fick vi typ gå in i ett rum och vänta på läkaren (Tomas (A) ) och då kom han in och sa att jag kanske skulle bli opererad för att lederna va så sönder för annars skulle dom gå sönder när jag va runt 30år S:
Så väntade vi ett tag sen kom han och sa att jag slapp men att de va sprickor i lederna och de va inte så bra så de kan bli operation senare men inte nu :D:D
As glader! Fast jag får inte gå på foten nu heller -.-
Men aja de va de lilla som hände mig idag :P
Nu ska jag nörda All American Rejects låtar (:

Hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0