Nattugglor!

Hello!
Klockan e nu 06.36 och jag har inte somnat än, e inte änns trött än S:
Hatar detta ere ingen som har tips hur man blir trött?
Jag har kollat massa olika bloggar nyss å börjat gilla några bloggar och hata andra! (:
Har märkt att de e många som klagar på rökning och festa å sånt men jag tkr att de e upp till var och sen att välja om man vill röka lr knarka lr vafan man gör för de finns ju inte en jävel som inte vet att de e farligt men, man göre ju ändå....
Och att skylla på cancer e löjligt för snart får man väl cancer av att duscha åxå -.-
Aja om ni e smart så slutar ni, jag har typ slutat me energidrickor eftersom jag ändå e hyper men kanske borde börja me de igen bara för att se om jag sover mer då (?)
Nu kmr gnisselbilen me tidningarna iaf :P
http://www.youtube.com/watch?v=JnNQGx7zGjo
Lyssna på en bra låt om ni har typ inget liv som jag...
Om 12 dagar tar jag bort gipset, fan va jag kmr börja leva igen då....!
Nu ska jag typ lägga mig me min musik på datan och hoppas på att somna snart så kmr jag inte vakna innan 5 imorron..igen!
Och Nichole imorron ska jag fixa ett FETT inlägg om hår typ produkter och plattångar och bajs.. (;
Komentera min blogg och sprid den om ni vill döda nån av tråkhet!

Peace out!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tolli

haha, d är bra d! ;D

2009-07-24 @ 11:07:01
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Det är ju liite skillnad på att få canser av en micro och att få canser av cigg.. forskning har ju visat att chanserna ökar ganska enormt av cigg och ytterst lite av en micro liksom. Sen kan man ju få kol och allt möjligt av cigg.. det är fan livsfarligt.. men att gnälla på droger om man själv röker är fan löjligt.. för det kan vara lika farligt att röka som att ta droger, beroende på vilka man tar.. men enligt mig är man en idiot vilket va dom man än tar ;) (Japp, har själv rökt så jaa.. jag har varit en idiot)

Tur att du är så smart så du aldrig kommer börja med nåt sånt där skit!!!

Om man låter bli är man SMART, MODIG, Och jävligt BALL!



Mycket tuffare att tacka NEJ och vara sig själv än att tacka JA som de flesta. Santsant.



Pöss!

2009-07-24 @ 21:47:01
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0