Leg?!

Hejsan...
Idag har jag inte sovit (r somnade en stund på kvällen) så jag passade på å åka me mamma å Micke när mamma skulle börja jobba å Micke skulle handla så fick jag skjuts till travet för jag köpte en grejj till Freaken (:
Så följde jag me Micke på några ställen åxå för å handla så när vi va på systembloaget så fick inte Micke handla för att inte jag hade leg S:
Så vi åkte till stan ist på systemet där å då följde jag inte me in för jag ville inte att de skulle bli samma sak där..
As störigt iaf S:
Aja sen va jag me Micke iaf ett tag sen åkte vi till mammas jobb så gick Micke hem å mamma skjutsade mig till stallet å sen hem (:
Nu har jag kollat på en AS BRA film, den handlar om skatboard och va jätte bra! :D
Nu har Rasta kommit åxå å hon blev jätte rädd för katterna för dom e dum me henne så fick hon typ panik å hoppade upp i min säng å nu sitter katterna typ å vaktar nedanför sägen O: -.-
Aja hon ska inte sova i sängen för hon får inte vara i sängar igentligen :P
Nu ska jag me nån annan film som heter typ Surfer lr ngt :P
Klockan e 05.53 å jag e pigg idag me -.-
Men imorron ska jag upp senast 13 bara för att vända dygnet (;

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0