Dygnet, check!

Hello!
Igår (lr förrgår) sov Simpa Www.simopp.blogg.se här så då blev de inte mkt sova (som alltid) så inatt när jag skulle sova så somnade jag.....typ 1! :D
Å jag vaknade 10.45 (;
Stolt!
Förlåt för jäääääääte dålig uppdatering men jag känner att jag inte har ngt att skriva om eftersom mitt liv e dött -.-
Jag kan ju tala om att jag missar Yran (som även e de största å ända som händer i östersund) pga gipshelvetet!
Å skolan börjar om typ 3 veckor...
Men jag får iaf ta bort gipset om 5 dagar (:
Hoppas jag kan köpa brädan snart (;
Ikväll ska jag kolla på film med Nichole Www.floffsson.blogg.se å Erika (Ek) Www.stingen.blogg.se, de e typ de första normala jag kan göra i sommar :P
Jag kanske sover där åxå så jag slipper gå hem inatt me kryckor-.- :P
Nu ska jag duscha å fixa iordning mig (:

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0