Dygnat..

Hello!
Nu har jag inte sovit en sekund nu sen jag vaknade igår :P
Jag e halv pigg åxå så jag tänker inte sova försen normal tid ikväll (;
Idag kmr Rasta hit åxå, äntligen! :D
Inte för att jag kan gå ut me henne nu men jag får träffa henne iaf :D
Hoppas Micke ska komma snart så jag hinner på affärn innan mamma börjar jobba men de tror jag inte vi hinner -.-
Aja vi får ta me nån annan dag då ist (:
Jag har pengarbrist åxå så om nån vill stödja min bräda så ere bara att skicka pengar (;
Nu ska jag sitta å ha tråkigt ett tag till tills jag får veta ett de e försent för att hinna till affärn -.-

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tolli

sv: haha, jag försöker lägga maia incidenten bakom mig! ;O

2009-07-27 @ 18:15:02
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0