Dygna..?

Herre min jö nu e klockan 05.40 på morronen och jag har inte sovit ngt än på hela dagen och jag e jätte pigg så jag funderar på att dygna så jag somnar tidigare imorron, men jag vet inte kmr jag inte vara as trött imorron då och typ lägga mig på dagen så kan jag ändå inte sova på natten nästa gång S:
Aja jag har ju dygnat förut så jag får prova så om jag bli as trött så får jag ställa klockan på typ 13 lr ngt så jag ändå inte sover bort hela dagen (igen)..
Aja de blir soligt idag iaf, lr på morronen allafall (:
Och när jag blir stor vill jag jobba på natten så jag slipper kliva upp tidigt -.-
Aja nu ska jag inte tråka ut dom som orkar läsa de här XD
Men om ni har tips på hur man kan somna tidigare får gärna nämna de i en komentar (:



Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0