Dröm?

Hello!
Igår va jag me Emma och Johanna jävligt länge, klockan typ 6 så åkte Emma hem efter en konstig frågelek så somnade jag runt 7 imorse S:
Hehe och Emma kanske kan gissa vad jag drömde om XD (Nämn inget!)
Vaknade runt 11-12 av åskan men somnade om till typ 20 i 4 och sen gick jag upp och diskade åt mami (A)
Mormor ringde för nån timma sen och pratade me mami om mig, hon tycker jätte synd om mig så hon sa att mamma måste köpa glass till mig XD
Och så ville hon ge mig "en slant" så jag  kunde köpa ngt :P
Hon e för söt! <3
Aja, jag har varit i stallet idag åxå och fixat Freakens (min häst) mat och sen åkte vi och köpte glass XD
Nu väntar jag på natt middan ska bli klar sen ska jag väl ha tråkigt bara..
Om nån vill hitta på ngt kan ni ringa lr smsa (:

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0