Dag=Natt, Natt=dag..

Hej!
Idag sov jag till kl 18 typ S:
Vadå vänt dygnet lixom?
Aja jag har alltså inte gjort mkt typ kollat på film, först blev de Sweeney Todd som jag gillade bara för att Johnny Depp e me annars skulle den suga!
Sen kollade jag lite på The big bang theory (såklart) sen slingade jag Johannas hår..
Kmr ALDRIG göra om de för hon klagade HELA tiden!
Så kom Nichole (www.floffsson.blogg.se) åxå så efter att Johanna va klar me sitt hår så kollade vi på The hills have eyes, inte sååå bra bara störig men eftersom den slutade som den gjorde så måste jag se 2an åxå -.-
Vi tömde även vårat kök på ALLT! :D
Brukar bli så när kompisar e här på natten :P
Nu har iaf Johanna å Nichole däckat i min säng så jag får ligga i soffan utan täcke -.-
Men jag orkar inte sova typ, ovärt att prova när klockan ändå e 06.53 på morronen så då väntar jag ist på att bli trött..
Jag å mamma ska åka på affärn vid typ 11 åxå och sen ska mamma jobba (jag kanske ska vara där då men jag kan typ inte göra ngt så jag ve inte) sen ska vi åka å hämta Rasta! :D
Så ska vi ha henne några dagar (;
Jag har även läst några bloggar å hittat lite tips om ditt å datt (:
Sitter nu å lyssnar på Mcfly (:
Nu har jag inge mer å säga typ så jag slutar..

10 DAGAR KVAR TILLS GIPSET ÅKER AV!


Peace oue homedogs!

Kommentarer
Postat av: Isolina

Jag jobbar idag (igen, haha). Ska kolla fotboll sen, självdå? :)

2009-07-27 @ 11:58:39
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0