Blogga om vad?

Hello!
Igår somnade jag typ halv 3 och vaknade halv 5 (på kvällen!!) de e fan inte bra S:
Om nån har tips hur man  kan somna tidigt får ni gäärna komentera dom!
Har nyss ätit fisk å potatis och nu kmr mamma snart så ska jag till stallet och fixa Freakens mat, ska kolla me mami om vi kan ta in han och rykta han lite åxå (: <3
Men hurrni ni får gärna komentera saker som ni gillar att läsa om för jag älskar att hitta fakta om saker så om ni tex gillar att läsa om...viktgrumms lr hästar lr musik lr vad som hälst så komentera så ska jag ta med de i inläggen :D
Nu hör jag mamis skrotbil utanför S:

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tolli

sv: haha, ja d har jag typ alltid! :) visst äre roligt att läsa om vikt grejser, mat och hår! älskar det, speciellt hår för där skrivs det så mkt om hälsan och kost och allting i ett! :)

2009-07-23 @ 19:14:57
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag tycker att du ska fortsätta att skriva som du gör.. om dig själv och om vad som händer i ditt liv och om sånt som intresserar dig :) Om det är hälsa eller musik så är det intressant ändå :) Puss o kram<3

2009-07-23 @ 20:01:02
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0