Staden!

Hello!
Idag va jag å Emma på stan å vi garvade seriöst HELA tiden å de hände inte änns ngt roligt :P
Vi blev nog hög på alla parfymer å deosar vi luktade på åxå (;
Vi fikade på Tages (?) åxå å de va första gången jag åt på café! :D
Jag skulle bara ner å fika å köpa en stav (till läppen) å kom även hem med en adidas tröja (grön, as snygg!) å en deo å hårgrejjs :P
Emma impulshandlade åxå lite grejjer på glitter å BikBok XD
Vi hyrde åxå en film som hette "Låt den rätta komma in" å köpte massa chips å godis å dricka (;
Nu ska vi ner till Johanna (stallet) å kolla på filmen å svulla (:

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Kayla

Sv: Haha det tror jag inte. Men visst lägg upp när du vill ;P

2009-08-12 @ 15:51:28
URL: http://kaylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0