Skola snart!

Hello!
Snart börjar skolan å jag börjar bli nervös å sur på samma gång just nu..
Ska snart sova då jag måste vända tbx dygnet helt nu!
Jag hittar inte mina papper till dexter heller så jag kan inte logga in å se vilka jag ska gå me..
Aja idag har jag varit i staden å shoppat lite, nu ere bara skolsakerna kvar å en väska (:
Har inte ridit idag å blir nog inte imorron heller men jag ska typ ut å gå med han ist för min fot har inte gjort ont ngt idag :D
Måste börja träna nu!
Imorron ska jag göra dom här sakerna:
*Klippa Pruppans klor
*Rycka hennes päls
*Åka till stallet å gå ut me Freaken en stund
*Städa mitt rum lite
*Bädda sängen
*Träna :D
*Göra matlista (å tider då jag ska äta)
Å lite tråkiga andra saker (:
Om ni vill antekna (;

Jag tog longboarden till stallet idag iaf helt själv å jag åkte hela vägen å ramlade ingen gång *stolt som fan*!
En bilder på ett par av byxorna jag köpte idag ^^

Komentera film tips åxå om ni vet nån bra! :D
Jag skulle kunna börja rekomendera några filmer i veckan åxå om nån vill?

Nu ska jag duscha av min longboard som e helt lerig sen ska jag sova^^
En bild från dressyren åxå :P
Vi kom typ 5 lr 4 (:


Pözz å kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0