Läsare

Hej!
Jag älskar att de e några som följer min blogg! :D<3
Jag ska snart till stallet å vet inte om jag ska rida me Michaela lr Emma lr själv :P
Ikväll vet jag inte vad som händer (:
Johanna kmr iaf hem så jag lär väl få kolla på hennes nya data å sno hennes internet (;
Men nu ska jag dra till stallet (;
Och ni som inte visste redan så ska jag börja en ny skola till hösten (Wargen) å jag e AS rädd :P
Jag ska gå Teknik å jag vet inte varför jag valde de :P
Men jag ska iaf gå med Ida å Amanda tror jag de va (:

Min häst <3 <-- hästen min<3

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tolli

sv: hahaha du är nog en enda som tkr d, gullig du! x'D <3

2009-08-20 @ 20:20:38
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0