Gipset is gone O:

Hello!
Nu har jag tagit bort mitt gips, mitt ben e apsmalt å foten me S:
Jag fick ta bort de så sen fick vi gå ner å gipsa foten en stund så tag dom bort de så av de ska dom göra nån sula som jag måste ha i skon i minst 2 månader-.-
Å jag fick tydligen inte ha converse skor :P
Som att jag tänker köpa nya skor bara för att han säger de...!
Aja jag slapp operation iaf, as skönt!
Jag får böra gå på foten när grejjen till skorna kmr inte innan för då går benen av igen (;
Han skulle prova hinna göra den till fredag annars blire på måndag -.-
Idag/igår/natten mellan så frågade Emil om jag ville komma å kolla på film så gick jag upp å drog me Johanna åxå å dom somnade i omgångar hela tiden..
Aja de va ändå trevligt (:
Jag har bara sovit nån timma2 dagar nu så jag ska nog sova nån timme nu snart sen måste jag städa mitt rum -.-
Fint väder ere idag åxå! :D
Carro kmr hem idag tror jag så då kanske kag e me henne sen, men jag bloggar sen om jag orkar så kan jag lägga ut bilderna på äckelbenet åxå :P

Peace out dAggMasKAr!

Kommentarer
Postat av: Tolli

bilder!!! :)

2009-08-06 @ 19:10:16
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Du vet att man kan dö om man får för lite sömn va?? Hjärnan måste få vila och bearbeta allt den tagit in under dagen. Som du säkert har hört så behöver man ca. 8 timmars sömn på en natt, så skärp dig nu!!

Om inte annat kommer du att bli sjuk om du fortsätter sådär. KRAMAR på dig!

2009-08-08 @ 22:20:33
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0