Framme!

Hello!
Idag har jag en sak å berätta om :D
Jag e glader!
För imorse (lr klockan va typ 12) så knackade Micke på fönstret å frågade om jag kunde öppna dörren så gjorde jag de å sen gick jag å bytte om så när jag kom tbx så vad står då framför mig?? :D
Min LONGBOARD!:D:D:D:D

Så skulle jag åka på den ner till stallet me Emma (som cyklade) såklart wurpade jag me den :P
Men jag gjorde inte illa mig (;
Sen när vi red så for jag av hästen åxå -.-
Å när jag pratade i telefonen när jag red såklart rycker hästen till så mobilen flög iväg men jag satt kvar å fick hoppa av å hämta mobilen där mamma ropar desperat :P

Sen på kvällen åkte jag å Carro lite longboard å jag ramlade inte en ända gång! :P
Den här dagen va jätte bra (uton vissa missöden) :P
Imorron ska jag å Emma fika på stan åxå :D <3

Peace out!

Min longboard -->
Hehe å bilder på mitt spink ben kmr imorron :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0